Bytning af patroner
Fra : Anders pedersen

Dato : 26-10-03 19:58

Da jeg den seneste tid har haft problemer med at mine farve dyser bliver
meget nemt snavset til.
At jeg skal rense dem hver 14 dag.

Mit spørgsmål er: kan jeg få byttet farve partronen på printerens garanti

Partronen har ikke været genopfyldt endnu
Minprinter en: lexmark z35.

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-10-03 20:45

Anders pedersen skrev :
> [...]
>
> Mit spørgsmål er: kan jeg få byttet farve partronen på printerens garanti
>
> Partronen har ikke været genopfyldt endnu

Kontakt Lexmarks support og fortæl dem om problemet. Jeg har fået en ny
patron fra Lexmark pga gammel, men nyindkøbt patron.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Anders pedersen

Dato : 27-10-03 15:16

On Sun, 26 Oct 2003 20:45:27 +0100, Michael Lund Sørensen wrote:

> Kontakt Lexmarks support og fortæl dem om problemet. Jeg har fået en ny
> patron fra Lexmark pga gammel, men nyindkøbt patron.

Det kan jeg prøve
skal jeg bruge et serienummer eller noget?
hvis ja hvor står det henne på printeren