HP 1100, printeren tager flere ark fra ark~
Fra : Poul Erik

Dato : 26-10-03 19:52

Hej

Jeg har en HP1100 printer som er begyndt med at tage flere ark fra
arkføderen ad gangen. Er det et kendt problem? Findes der en løsning på
problemet?

Mvh. - Poul Erik

Fra : Wass Up

Dato : 26-10-03 19:55

http://www.hp.com/support/ljsetpad men kun til den 31 okt

Fra : Karsten Krambs

Dato : 26-10-03 23:12

>Jeg har en HP1100 printer som er begyndt med at tage flere ark fra
>arkføderen ad gangen. Er det et kendt problem? Findes der en løsning på
>problemet?

Mon ikke det er et gennemgående problem

http://www.fixyourownprinter.com/kkg0.html

Karsten

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 26-10-03 23:16

On Sun, 26 Oct 2003 19:51:55 +0100, Poul Erik wrote:

> Hej
>
> Jeg har en HP1100 printer som er begyndt med at tage flere ark fra
> arkføderen ad gangen. Er det et kendt problem? Findes der en løsning på
> problemet?

Det er en standard fejl og HP tilbyder (har i hvert fald gjort) et
gratis rep. kit. du selv kan montere. Hvis ikke du kan få fat i det hos
HP har jeg vist et par stykker liggende.

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 27-10-03 11:03

"Poul Erik" <pe2@post.tele.dk> skrev i

> Jeg har en HP1100 printer som er begyndt med at tage flere ark fra
> arkføderen ad gangen. Er det et kendt problem? Findes der en løsning på
> problemet?

Her er et link, der virker, til det gratis kit fra HP:

http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp

Det er "T-tool" du skal bestille.

- Der står at seneste bestillingsdato er 31.10.2003 (For et år siden stod
der 31.10.2002, men for en sikkerheds skyld bør du nok bestille inden, for
tænk hvis HP denne gang tager datoen alvorligt...)

mvh
Peter

Fra : Poul Erik

Dato : 27-10-03 19:10

> [...]
> der 31.10.2002, men for en sikkerheds skyld bør du nok bestille inden, for
> tænk hvis HP denne gang tager datoen alvorligt...)

Tak for alle svarene.

De skrev at kittet vil være her d. 10. november.

Mvh. Poul Erik

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 17:02

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in message
> [...]
> der 31.10.2002, men for en sikkerheds skyld bør du nok bestille inden, for
> tænk hvis HP denne gang tager datoen alvorligt...)

Mon det også er kittet jeg skal have til min 1210 som også laver samme fejl
?