Hjælp Bios
Fra : James

Dato : 26-10-03 14:42

Hej er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kommer ind i bios i en
Compaq Pressario 5240
jeg har prøvet ( ctrl-alt-esc) ( del ) ( f8 ) ( f12 ) men intet virker.
mvh. kn

Fra : Darkh

Dato : 26-10-03 14:45

> Hej er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kommer ind i bios i en
> Compaq Pressario 5240
> jeg har prøvet ( ctrl-alt-esc) ( del ) ( f8 ) ( f12 ) men intet virker.
> mvh. kn

Compaq bruger som regel F10

mvh
Jesper

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-10-03 13:36

Darkh wrote:

> Compaq bruger som regel F10

Jeps - jeg havde tidligere en Compaq Pressario - og der brugte man F10 -
men det var en noget skrabet discount-bios, man kom ind i - det var ikke
ret meget, der kunne pilles ved.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : darkh

Dato : 27-10-03 16:29

> Jeps - jeg havde tidligere en Compaq Pressario - og der brugte man F10 -
> men det var en noget skrabet discount-bios, man kom ind i - det var ikke
> ret meget, der kunne pilles ved.

Compaq giver dig ikke mange muligheder, derfor er der også en del som
skifter bios'en ud med en som passer til bundkortet....Jeg har fået mange
Presario pc'ere ind med Award bios.

mvh
Jesper

Fra : Cacba

Dato : 26-10-03 21:05

> Compaq Pressario 5240
> jeg har prøvet ( ctrl-alt-esc) ( del ) ( f8 ) ( f12 ) men intet virker.

på min lap er det F2 ... (har ikke oplevet nogle computerer hvor det ikke
står i bunden enndu) ; )

Cacba Out
Cacba.dk - fordi jeg kan..