lydkort
Fra : Jytte Elley

Dato : 25-10-03 18:44

hej
Jeg er i tvivl om hvilken gruppe jeg skal spøge så jeg prøver denne.

Jeg mangler en driver til et lydkort - den spørger efter "optiaudio 16"

Og jeg ved ikke hvor jeg skal søge efter den.

System er win 98
På forhånd tak
Jytte

Fra : Reno Raines

Dato : 25-10-03 19:40

> Jeg mangler en driver til et lydkort - den spørger efter "optiaudio 16"
>
> Og jeg ved ikke hvor jeg skal søge efter den.

Hejsa,

det er nok bare "Opti", der har lavet lydchippen, det kan sagtens være en
anden lydkort-producent.

Prøv følgende:

http://www2.driverguide.com/uploads/uploads9/32221.html

Det er principielt til win95, men kan efter sigende også anvendes til win98.

Hvis sitet spørger efter login-oplysninger skriver du: name: drivers ,
password: all

mvh

RR

Fra : Brian Lund

Dato : 26-10-03 16:52

> Det er principielt til win95, men kan efter sigende også anvendes til
win98.

> Hvis sitet spørger efter login-oplysninger skriver du: name: drivers ,
> password: all

Eller,
user: temp
pass: 512

Det virkede ihvertfald sidst :)

Brian

Fra : LarsHaervig

Dato : 27-10-03 19:55

Jytte Elley wrote:
> [...]
>
> Jeg mangler en driver til et lydkort - den spørger efter "optiaudio 16"
>
> Og jeg ved ikke hvor jeg skal søge efter den.

Prøv dette link
http://www.opti-inc.com/html/drivers.html#audio

mvh
Lars