Nogle indledende erfaringer med Athlon 64 ~
Fra : Reno Raines

Dato : 25-10-03 14:48

Se subj. Og hvilket board er anvendt? Kan man genbruge sin gamle socket A
CPU-køler?

Fra : Brian Lund

Dato : 25-10-03 16:00

> Se subj. Og hvilket board er anvendt? Kan man genbruge sin gamle socket A
> CPU-køler?

Jeg tror ikke du kan genbruge den gamle køler, det er jo et andet
(størrelse) socket :)

Brian

Fra : Leony

Dato : 25-10-03 17:22

"Reno Raines" <No@Mails.dk> skrev i en meddelelse

> Se subj. Og hvilket board er anvendt? Kan man genbruge sin gamle
> socket A CPU-køler?

Alt Om Data har en artikel om den, men jeg har ikke nået at læse den
endnu.
Du kan evt fange den på dit nærmeste bibliotek.

Onkel Tom har også en artikel:
http://www6.tomshardware.com/cpu/20030923/index.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: