SCSI
Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 24-10-03 19:19

Hej gruppe!
Nogen der har nogle links om SCSI. Helst på dansk.
Jeg har så mange SCSI dele at jeg vil prøve at samle en PC med SCSI dele.
Men jeg ved ikke en ski* om SCSI.
Hilsen kim

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-10-03 19:58

"kim jensen(8340)" <hanne-kim@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der har nogle links om SCSI. Helst på dansk.
> Jeg har så mange SCSI dele at jeg vil prøve at samle en PC med SCSI dele.

Her er noget at kigge på, så kan du selv sortere fra hvad du ikke vil læse

http://www.google.dk/search?q=SCSI&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Kim Larsen

Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 24-10-03 23:23

Hej!
Tak for svar.
Det link i Google havde jeg prøvet ; men der er jo 21800 sider.
Jeg håbede, at der måske var nogle mere direkte links til forståelsen af
SCSI.
Tak alligevel, det er altid dejligt med respons.
Hilsen kim

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-10-03 00:27

> [...]
> SCSI.
> Tak alligevel, det er altid dejligt med respons.

Jeg viste ikke du havde søgt der, og nærmere kan jeg ikke hjælpe dig, for
jeg aner intet om SCSI

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-10-03 15:12

In article <bnbqgh$2u5t$1@news.cybercity.dk>, "kim jensen\(8340\)"
<hanne-kim@vip.cybercity.dk> says...

http://www.praestkjaer.dk/dk/emner/scsi/scsi.htm
http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=92
http://www.mkdata.dk/pctutor/hardware/modul5c1.htm

> Jeg har så mange SCSI dele at jeg vil prøve at samle en PC med SCSI dele.
> Men jeg ved ikke en ski* om SCSI.

Hvorfor har du så så mange SCSI-dele?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 28-10-03 21:16

Hej!
Det er ældre sager, ikke noget at sende nogen steder hen.
Tak for links.
Hilsen kim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-10-03 13:44

In article <bnmitq$1kjr$1@news.cybercity.dk>, "kim jensen\(8340\)"
<hanne-kim@vip.cybercity.dk> says...
> Det er ældre sager, ikke noget at sende nogen steder hen.

Jeg mener bare, man har ikke tonsvis af SCSI-enheder hvis man ikke ved
hvad SCSI er.

Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 29-10-03 22:35

Hej!
Hvis man køber noget samlet, er der tit nogle SCSI enheder iblandt.
Hilsen kim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-03 10:37

In article <bnpbt3$1roq$1@news.cybercity.dk>, "kim jensen\(8340\)"
<hanne-kim@vip.cybercity.dk> says...
> Hej!
> Hvis man køber noget samlet, er der tit nogle SCSI enheder iblandt.
> Hilsen kim

Det gør ikke noget at man medtager lidt af det indlæg man svarer på.
Dit indlæg vil, stand-alone, ikke gi' meget mening... Og det _bliver_
stand-alone på et tidspunkt.