Pinnacle TV
Fra : Clio

Dato : 23-10-03 20:08

Ved "nogen" om man nogetsteds kan indtaste en kanalfrekvens direkte i
Pinnacle TVPRO kortets software.
Problemet er at de er et par kanaler der ikke kommer med ved kanalsøgning.

Mvh
Clio

Fra : Peter

Dato : 23-10-03 21:10

"Clio" <cliofjerndette@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pinnacle TVPRO kortets software.
> Problemet er at de er et par kanaler der ikke kommer med ved kanalsøgning.

Jow det kan man da. Gå ind i settings og vælg fanebladet channels. Du skulle
nu kunne tilføje kanaler manuelt ved at trykke på ADD-knappen i højre side.

Peter

Fra : Clio

Dato : 23-10-03 22:00

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nu kunne tilføje kanaler manuelt ved at trykke på ADD-knappen i højre
side.

> Peter

Tak for hjælpen - den havde jeg sg'u overset -tsk tsk