prisfald på intel cpuer?
Fra : Peter T.

Dato : 23-10-03 04:40

Jeg mindes at have læst et sted, at cpuer fra Intel skulle falde i pris
sidst i oktober. Men jeg kan naturligvis ikke finde det mere eller få det
bekræftet andre steder.

Så er der noget der vil bekræfte det og i såfald hvor meget de vil falde?

--
muh.
muh.

Fra : Philip Haargaard

Dato : 23-10-03 06:01

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> bekræftet andre steder.
>
> Så er der noget der vil bekræfte det og i såfald hvor meget de vil falde?

Det skulle ske den 26. altså på søndag.
Som det ser ud på roadmappet, så falder priserne et niveau - dvs. en 2,6GHz
kommer til at koste det en 2,4GHz koster nu, og 2,4GHz udgår.
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/09/30/6253837

Philip

Fra : Peter T.

Dato : 23-10-03 11:03

Philip Haargaard wrote:

> [...]
> Som det ser ud på roadmappet, så falder priserne et niveau - dvs. en
> 2,6GHz kommer til at koste det en 2,4GHz koster nu, og 2,4GHz udgår.

Tak.