Microsoft Intellimouse Explorer
Fra : Jørgen Nellemann

Dato : 21-10-03 20:18

Hej
Jeg har overnævnte mus,men min knægt har tabt den, så nu er den i udu og jeg
har desværre fået forlagt kviteringen.
Så Var det jeg tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig, ved at sende
ae kopi af deres kvitering til mig, så jeg kunne få den fikset.

Mvh
Jørgen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 21-10-03 21:14

On Tue, 21 Oct 2003 21:18:26 +0200, Jørgen Nellemann wrote:

> Jeg har overnævnte mus,men min knægt har tabt den, så nu er den i udu og jeg
> har desværre fået forlagt kviteringen.

Hvad skal du da bruge den til?

> Så Var det jeg tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig, ved at sende
> ae kopi af deres kvitering til mig, så jeg kunne få den fikset.

Der er vist noget du har misforstået. Reklamationsretten dækker ikke
sådanne skader.

--
Lars

Fra : Coach [4130]

Dato : 21-10-03 21:48

Jeg har en IntelliMouse Explorer ver. 1 hvor ledningen er knækket.
Du kan få den og selv overføre ledningen fra din egen.

Den sidder med et lille multistik inde i musen.
En nem "gør det selv" installation.

Ledningen er den samme på både den gamle og nye version.

Mvh
Bri@n

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 21-10-03 22:17

Jørgen Nellemann wrote:

> [...]
> Så Var det jeg tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig, ved at sende
> ae kopi af deres kvitering til mig, så jeg kunne få den fikset.

Suk.

Jeg oversætter lige - jeg har været dum og da jeg også er nærig er der
så ikke nogen som vil hjælpe mig med et svindelnummer.

Flot gået, Jørgen.

Vh

Bruno

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 22-10-03 12:18

"Jørgen Nellemann" <j.nellemann@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sende
> ae kopi af deres kvitering til mig, så jeg kunne få den fikset.

Fjols nr. 2

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!