"iddqdATworldonline.DenmarK" <iddqd@worldonline.DenmarK> wrote in
message news:bn3ls3$23ah$1@news.cybercity.dk...
> SA wrote:
>
> > Så personligt ville jeg nok ty til følgende model istedet:
> > 1. Køb en nøjagtig tilsvarende psu over internettet hos
forhandleren, hvor
> > du har købt motherboardet.
> > 2. Returner derefter den defekte powersupply samt motherboard til
denne
> > forhandler og meddel ham at du samtidig ønsker at bruge 14-dages
> > fortrydelsesfristen på psu'en.
> >
> Flot nok, Søren. Lad mig gætte hvis du skal til bryllup så køber du en
> smoking og lader mærkerne blive siddende i, hvor taber agtig kan man
være.
>
> Og det er så pga. folk som Søren at mange firmaer er besværlige når
> noget skal returneres - simpelthen fordi der er fjolser som svindler
og
> misbruger den slags muligheder.
Er helt enig. Det samme gør folk i Bilka og andre steder. Jeg synes ikke
om det.
> At det så ikke vil kunne lade sig gøre fordi der er noget som hedder
> serienumre er så noget andet
Ja, heldigvis. Det stopper de fleste af den slags personer. Kræver bare
at butikken noterer serienummeret på fakturaen.
mvh Bernhard