Min skærm har "farve pletter"
Fra : Henne

Dato : 19-10-03 16:49

Hej.

Er der en der evt om skærmen er ved at ryge helt når den har tågede farve
pletter spredt på skærmen.

Er tydelig nok men ingen rigtige farver.

Det er en Medion 19"

Fra : Ole Axelsen

Dato : 19-10-03 17:07

"Henne" <henrikmainz@SPAMmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der en der evt om skærmen er ved at ryge helt når den har tågede farve
> pletter spredt på skærmen.
>
> Er tydelig nok men ingen rigtige farver.

Prøv, at bruge funktionen "Degauss" Findes i den indbyggede menu på skærmen.

Ole Axelsen.

Fra : Henne

Dato : 19-10-03 17:23

Det hjalp desværre ikke.

Fra : Leony

Dato : 19-10-03 18:52

> Er der en der evt om skærmen er ved at ryge helt når den har tågede
> farve pletter spredt på skærmen.
> Er tydelig nok men ingen rigtige farver.
> Det er en Medion 19"

Måske kender de til fænomenet i
news:dk.edb.hardware.skaerm .
Dette er gruppen hvor de skærminteresserede mødes.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/