Canon S630-problem (Mac)
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 19-10-03 14:44

Hej

Printeren er godt 1 år gammel og har virket fint indtil nu på OS 9.1 på
en Performer 6400.
Nu er jeg på iMac og OS 10.2.8.

Den skriver kun med sort farve (de øvrige farvepatroner ER fyldte) og
det er som om, vognen med printerhovedet er placeret et andet sted end
printeren forventer. Der er nogle voldsomme bump i kørslen i højre side
hvor printerhovedrenser m.v. er placeret.
Hvis jeg udskriver et billed, er alt i sort, og til sidst på
udskriftsiden standser vognen voldsomt (der er et hvin tilsyneladende
fra tandremmen der trækker vognen) i venstre side og der meldes
udskrivningsfejl - anbefaler at slukke og tænde igen.

Det er som om, at der er en komminikationsbrist mellem computer og
printer.

Har opgraderet driver til det nyeste fra Canon.

Det føles som om, at det hele skulle 0-stilles, men hvordan gør man det,
hvis det er problemets løsning.

Har åbnet printeren for at se, om der skulle være noget fysisk at skue,
men alt ser normalt ud.

Kan ikke finde hjælp i manual, og Canon siger jeg skal indsende
printeren, men med porto og timeløn, kan det hurtigt være billigere at
købe en ny printer, men der er da lidt fråds og ikke miljøvenligt at
vælge denne løsning.

På forhånd tak

Michael C.