Er der noget galt med min PSU?
Fra : wolle

Dato : 17-10-03 19:29

Hej

Har lige købt en Q-Tec 450W strømforsyning og installeret den i kabinettet,
når jeg går ind i BIOS'en så står der 0 ud for -12V, men min pc'er kører
upåklageligt.

Er der noget galt med PSU'en?

Mvh
Jens Jensen

Fra : wolle

Dato : 17-10-03 21:19

"wolle" skrev
> [...]
kabinettet,
> når jeg går ind i BIOS'en så står der 0 ud for -12V, men min pc'er kører

Hej igen!

Fik det nok ikke forklaret ordentligt i sidste indlæg, men det jeg mener
er at man inde i BIOS'en kan se de forskellige volt og alle sammen viser en
eller anden form for spænding på nær af -12v den viser 0.... Jeg er ret lost
her, men for mig ser det temmelig mystisk ud, så hvis her er en venlig sjæl
som kan fortælle mig om jeg skal bytte min PSU?

På forhånd tak.
Mvh
Jens Jensen