Trådløs tastatur. Genvejstaster virker ikk~
Fra : Vagn Steensgaard

Dato : 18-10-03 17:13

Hej
Jeg har to maskiner forbundet via switchbox. De benytter samme tastatur og
skærm.
Der er nu det problem at genvejstasterne på tastaturet ikke virker nu. Det
er et trådløs logitech tastatur.
Før der blev forbundet en maskine mere virkede tastaturet perfekt.

MVH

Vagn Steensgaard

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 18-10-03 20:33

Vagn Steensgaard wrote:
> [...]
> nu. Det er et trådløs logitech tastatur.
> Før der blev forbundet en maskine mere virkede tastaturet perfekt.

Svaret ligger vidst i at du bruger switch-boxen. Det er vel så simpelt at
den interne elektronik i boxen ikke understøtter komandoerne for
genvejstasterne... De overholder jo ingen standard, men er noget Logitech
selv har "fundet på"...
Det er blot et kvalificeret gæt, da jeg ikke ved noget om din switchbox,
elektroniken og dit tastatur.

mvh
Anders Lorentzen