computer hakker
Fra : Jesper Illum Sørense~

Dato : 18-10-03 11:57

Jeg har har fået en ny computer. en AMD ATlon xp 2400. Mit grafikkort er et
vga gf4 mx 480. 256 DDR ram.Mit problem er at når jeg starter et spil
begynder det at gå i hak med det samme. Nogen gange genstarter computeren.
Hjælp.

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 18:41

> [...]
>vga gf4 mx 480. 256 DDR ram.Mit problem er at når jeg starter et spil
>begynder det at gå i hak med det samme. Nogen gange genstarter computeren.

1.Check først at din køler ikke er vendt 90° forkert.
2.Check at bios er sat korrekt op.
3.Eventuelt nyinstalletion at windows.
4.GFx kortet er lidt i underkanten, overvej en opgradering...

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Brian Lund

Dato : 18-10-03 21:52

> 1.Check først at din køler ikke er vendt 90° forkert.
> 2.Check at bios er sat korrekt op.
> 3.Eventuelt nyinstalletion at windows.
> 4.GFx kortet er lidt i underkanten, overvej en opgradering...

Bundkort/chipset drivere!
Grafikkort drivere (nvidias detonator drivere)
Windows update

Brian