ALDI - bærbar 2,8 GHz
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 18-10-03 08:10

Mon ikke den snart er at finde i danske Aldi-butikker?

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Bjarne

Fra : /Ole

Dato : 18-10-03 10:34

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> skrev i en meddelelse
> Mon ikke den snart er at finde i danske Aldi-butikker?
>
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
>
> Bjarne

Det ser sguda godt ud, den kommer nok tli at koste ca. 11.000.-, mon ikke?

/Ole

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-10-03 11:30

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message

> Det ser sguda godt ud, den kommer nok tli at koste ca. 11.000.-, mon ikke?

11.995,- er mit gæt

men da meget godt der er mobile processor i

Fra : Zulu

Dato : 18-10-03 12:29

> "/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message

> 11.995,- er mit gæt
>
> men da meget godt der er mobile processor i

De nye "Mobile Intel® Pentium® 4 Processor" med 533 FSB udvikler næsten lige
så meget varme som en D/T P4 og kan derfor ikke sammenlignes med de rigtige
P4-mobille "Mobile Intel® Pentium® 4 Processor - M".
Det er blot et navnetrick Intel har fundet på fordi folk er blevet
opmærksomme på at der er forskel på D/T og mobile processore.

Og med alle de skræk historier jeg har hørt her i gruppen om de Medion
bærbare som ALDI har solgt ville jeg holdem mig langt væk fra den..

Zulu

Kilder:
Intel Processor specs:
http://www.intel.com/products/notebook/processors/index.htm?iid=ipp_home+note_processor&
Oversigt over effektforbrug: http://users.erols.com/chare/elec.htm

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 18-10-03 11:40

On Sat, 18 Oct 2003 09:09:50 +0200, "Bjarne Hansen" <spamfri@nospam>
wrote:

>Mon ikke den snart er at finde i danske Aldi-butikker?
>
>http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

den er der fra på onsdag

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 18-10-03 11:50

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> skrev i en meddelelse
> Mon ikke den snart er at finde i danske Aldi-butikker?
>
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
>
> Bjarne

1499,- Euro er lig med 11135.77 kr. her den 18. oktober.

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 18-10-03 13:48

"JSH (9800)" <jstenbakFJERNDETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> skrev i en meddelelse

> 1499,- Euro er lig med 11135.77 kr. her den 18. oktober.

Har netop været i Aldi og prisen er 11999,-

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 18-10-03 16:29

On Sat, 18 Oct 2003 12:50:25 +0200, "JSH \(9800\)"
<jstenbakFJERNDETTE@e-box.dk> wrote:

>"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> skrev i en meddelelse

>1499,- Euro er lig med 11135.77 kr. her den 18. oktober.

Ja, inkl. 16 % tysk moms. Prisen inkl. dansk moms er 11.983 kroner, så
danske Aldi tager altså kun 16 kroner for transporten.

KS

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-10-03 16:42

"kelds snabela ofir dot dk" <kelds@ofir.dk> wrote in message

> Ja, inkl. 16 % tysk moms. Prisen inkl. dansk moms er 11.983 kroner, så
> danske Aldi tager altså kun 16 kroner for transporten.

Der er jo også dansk tastatur på den, så det er jo ikke samme maskine

Fra : Gus

Dato : 19-10-03 21:10

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> skrev i en meddelelse
> Mon ikke den snart er at finde i danske Aldi-butikker?
>
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Lidl er 100 Euro billigere end Aldi her:

http://www.lidl.de/de/index.nsf/pages/c.o.oow.20031022.p.Targa_Visionary_AMD_2600.ar24