HP deskjet 990cxi
Fra : Jane

Dato : 17-10-03 18:36

Når jeg tænder computeren og derefter printeren, eller omvent/samtidig, så
er printeren begyndt at tage et stykke papir ind, som om den skal til at
udskrive, den får så papirstop, og jeg kan køre papiret ud. Derefter er alt
normalt igen, også efter en genstart, det sker kun når computeren har været
slukket helt.

Problemet begyndte efter jeg har fået nyt bundkort "Abit NF7-S" og CPU
"Barton XP2800"

Er der nogen som har en ide om hvad der kan være galt, og hvad jeg kan
gøre?

Windows 98se

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : John Vedsegaard

Dato : 18-11-03 01:52

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
| "Barton XP2800"
|
| Er der nogen som har en ide om hvad der kan være galt, og hvad jeg kan

Det har i hvertfald IKKE noget at gøre med din nye hardware.
Prøv at af/genindstalere din software til printeren, hjælper det ikke må du
regne med printeren er defekt.

John