"skygger på udskrift"
Fra : Søren

Dato : 16-10-03 15:03

Hej
jeg har en brother hl-2400c laser printer,hvis jeg udskriver kan jeg svagt
se det forige dokument jeg udskrev, lidt ligesom en baggrund.
nogen ideer til hvad der kan være galt.

Søren

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 16-10-03 21:58

On Thu, 16 Oct 2003 16:02:50 +0200, "Søren" <vussi_v@hotmail.com>
wrote:

>Hej
>jeg har en brother hl-2400c laser printer,hvis jeg udskriver kan jeg svagt
>se det forige dokument jeg udskrev, lidt ligesom en baggrund.
>nogen ideer til hvad der kan være galt.

Det plejer at være fuseren der smitter af - har du tjekket fuseroil?

Det kan også være garbage-systemet der ikke virker optimalt, og det
kan være tromlen der er blevet fedtet af noget fuseroil der er dryppet
ned på den.

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.