Trådløs forbindelse til skærm
Fra : Ukendt

Dato : 16-10-03 11:24

Hej

Nogen der ved om man kan få noget udstyr til trådløs overførsel af skærm
signalet?
Det ville være rart, hvis man kunne tage keyboard(trådløst)/skærm med ind i
stuen

Fra : Zulu

Dato : 16-10-03 11:58

"Lasse" <NoDirectMailPlease> skrev i en meddelelse
> [...]
> signalet?
> Det ville være rart, hvis man kunne tage keyboard(trådløst)/skærm med ind

En tablet pc med wireless er nok det nærmeste du kan komme i dag.

Zulu

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 08:40

....arhh...?? mon ikke...??
Alt kan jo efterhånden fåes trådløst.

Man kunne selvfølgelig smække et trådløst TV kort i PC´en og så finde en
tuner til monitoren, men...

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-10-03 14:32

> [...]

> signalet?
> Det ville være rart, hvis man kunne tage keyboard(trådløst)/skærm med ind i

Det findes næppe til hobbybrug, og hvis det findes, så er det dyrt, fordi der
er mange seperate signaler og det kræver stor båndbredde.

Claus

Fra : Per J

Dato : 17-10-03 17:14

I meddelse: 3f8e713a$0$54852$edfadb0f@dread11.news.tele.dk.
Skriver Lasse via sin e-mail <NoDirectMailPlease>:

> [...]
> skærm signalet?
> Det ville være rart, hvis man kunne tage keyboard(trådløst)/skærm med

Tror du dette kan bruges: http://www.bn-elektronik.dk/BNdanArt/BNdanArt.asp?

Per Jørgensen
Besøg:
www.korsoersejlklub.dk
www.oziexplorer.com

Fra : Per J

Dato : 17-10-03 17:16

> Tror du dette kan bruges:
> http://www.bn-elektronik.dk/BNdanArt/BNdanArt.asp?

Ups det gik galt.

Nøjs med at søge under det nye katalog på www.bn-elektronik.dk

Per Jørgensen
Besøg:
www.korsoersejlklub.dk
www.oziexplorer.com

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-03 09:33

Tak, bn-elektronik har åbenbart et kit der muliggør trådløs tilslutning fra
vga udgang til et tv direkte. Det var da også en mulighed.

Jeg har i øvrigt fundet følgende tråd hos ekperten.dk over samme emne:
http://www.eksperten.dk/spm/249586

Konklusionen er vist, at det er muligt at få sendt signalet ud på tv skærm
trådløst. Eller også må jeg lægge nogle ....... lange kabler.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-10-03 15:32

"Lasse" <NoDirectMailPlease> skrev i en meddelelse news:3f939d61$0$54862

> Tak, bn-elektronik har åbenbart et kit der muliggør trådløs tilslutning fra
> vga udgang til et tv direkte. Det var da også en mulighed.

Men kvaliteten er også derefter...

Hvis du absolut skal bruge et tv, så køb et grafikkort med en ordentlig tv out
og brug så een af de dimser, som kan sende et tvsignal trådløst. De er ikke så
dyre.

Det er i hvert fald bedre end at konvertere vga signaler.

Claus