Brother printer - toner (Gu' er den ej tom~
Fra : Peter Nørkjær

Dato : 15-10-03 22:27

Jeg er egnetlig ved at være godt træt af, at det er min printer der
bestemmer, hvornår der ikke er toner tilbage i kasetten.
Den udskriver ganske fint, og der er stadig toner tilbage.
Men min printer (Brother 1250) har bestemt at der ikke er toner tilbage, og
så nægter den at skrive ud.

Hvordan løser man dette, så man rent faktisk kan bruge det sidste støv der
er tilbage i kasetten?

Jeg er egentlig lidt træt af, at skulle smide penge efter en ny toner, når
der stadig er power i den gamle...

/Peter

Fra : Anders pedersen

Dato : 16-10-03 07:50

On Wed, 15 Oct 2003 23:27:05 +0200, Peter Nørkjær wrote:

tilbage i kasetten?

> Jeg er egentlig lidt træt af, at skulle smide penge efter en ny toner, når
> der stadig er power i den gamle...

Så kan du jo bare genopfylde den gamle toner.
Det er meget billigere

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 16-10-03 09:27

> Så kan du jo bare genopfylde den gamle toner.
> Det er meget billigere

kan også det med en laserpatron?

Fra : Anders pedersen

Dato : 16-10-03 13:43

On Thu, 16 Oct 2003 10:27:06 +0200, Kasper Christensen wrote:

> kan også det med en laserpatron?

Ja det skal kunne lade siggøre.
Prisen på laser refill er højer end til almindelig blæk.
Har aldrig prøvet ,har ingen laserprinter

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 16-10-03 19:47

Jadav

Jeg har samme printer, jeg købte en refil, men glemte at læse vejledningen,
så jeg blanede nyt og gammel toner (forskellig fabrikat ?), det må man ikke,
så jeg fik et underlig resultat ud af det.

Min fejl skal ikke dømme produktet, jeg måtte købe en ny toner.
Når den et tom, så prøver jeg refil igen, men læser vejledningen. (c:

Prøv:

http://www.hoergren.dk/

http://www.refillshoppen.dk/

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 16-10-03 22:13

Har du prøvet at tage toner kassen ud og give den en rystetur.

mvh
Thomas