P4 in a Box, anden køler?
Fra : Christian Larsen

Dato : 14-10-03 19:55

Hej alle.

Muligvis et tåbeligt spørgsmål, men jeg spørger alligevel, da I er
experterne. ,-).
Er det muligt at skifte køler på en P4 2,4G in a Box CPU, hvis det bliver
relevant?.
På forhånd tak for svar.

m.v.h.
Christian.

Fra : webfactor

Dato : 14-10-03 22:56

"Christian Larsen" <bryske@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> experterne. ,-).
> Er det muligt at skifte køler på en P4 2,4G in a Box CPU, hvis det bliver

Ja,og du kan købe dig en lækker en.Du kan evnt.kikke på www.edbpriser.dk
Socket 478 blæsere der er mange gode tilbud.
www.webfactor.dk

Fra : John Hinge

Dato : 14-10-03 23:07

On 14 okt 2003 webfactor was heard to say:

> www.edbpriser.dk
> Socket 478 blæsere der er mange gode tilbud.

Hvad vil du specifikt anbefale ?
Jeg har en P4/2.4/800, og jeg er ved at blive bims af at høre
den gasse op og ned hele tiden :)
Jeg prøvede at slå smartfan fra i BIOS, men så kørte den jo
bare hele tiden for fuld hammer, og så diskret er In a Box
køleren jo altså desværre heller ikke :(

Jeg har et Chieftec Dragon stort Tower, Gigabyte GA-8KNXP MB
Og som sagt en P4/2.4/800, og vil foretrække noget som ikke
kræver den helt store tekniker eksamen at montere, men som
køler fint og larmer meget meget lidt :)
Det kan godt være svært at gennemskue udvalget på edbpriser.dk

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Brian Thomsen

Dato : 15-10-03 08:04

"Christian Larsen" <bryske@tele2adsl.dk> skrev:
<SNIP>
> Er det muligt at skifte køler på en P4 2,4G in a Box CPU, hvis det bliver
> relevant?.

Hej Christian

Ja, det er muligt! Og hvis du er en person der går bare lidt op i at PC'en
ikke skal larme, vil det helt sikkert blive relevant for dig. Jeg har selv i
denne uge bestilt følgende for at dæmpe støjen:

Noise Control P4 PAPST 2050 (80/63 watt)
Arctic Silver III (Kølepasta)
NoVibe Harddisk-ramme

Prøv evt. at kigge på http://www.noisecontrol.dk/guide.htm , de har guides
til at hjælpe dig med at finde støjkilderne, og evt. hvad du skal bruge.
Prøv evt. at kigge på www.webconsult.dk, www.proconsult.dk eller
www.studiedata.dk, alle tre er forhandlere.

Håber det kunne bruges

Mvh.