Verifying DMI Pool Data..... og så sker de~
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 13-10-03 22:32

Hej Ng

Jeg har en AMD Athlon maskine, der crashede en dag jeg ikke var hjemme...

Jeg reformatterede low & high, re-installerede win98 og alligevel går
apparatet i stå når den når til Verifying DMI Pool Data....

Den vil ikke engang boote på hverken diskette eller CD.....

Er der nogen gode ideer derude...??

Mvh Keld

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-10-03 22:43

"Keld Rosenberg" <keld_rosenberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> apparatet i stå når den når til Verifying DMI Pool Data....
>
> Den vil ikke engang boote på hverken diskette eller CD.....

Prøv at tjek om uret går rigtigt ( og årstallet ) i bios, hvis ikke skift
batteriet på bundkortet
Michael

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 13-10-03 23:16

"Michael Rasmussen" <1HXmiclis@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Keld Rosenberg" <keld_rosenberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at tjek om uret går rigtigt ( og årstallet ) i bios, hvis ikke skift
> batteriet på bundkortet
> Michael

Tak for tipset.... Jeg gik lige ind i BIOS setup og konstaterede at dato/tid
var korrekt - gik ud og afsluttede konfigureringsprogrammet og vups.. Win98
startede....

Sært.... nu kan jeg så tilsyneladende ikke få min ADSL til at køre
igen.........

/Keld

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-10-03 11:36

> [...]

> at dato/tid var korrekt - gik ud og afsluttede
> konfigureringsprogrammet og vups.. Win98 startede....

Det er tilfældigvis oftest løsning nok på dit problem: Gå ind i bios
og gem når du går ud igen. Af og til er det dog nødvendigt at
gennemtvinge en ESCD opdatering.

I sjældnere tilfælde er det mere alvorligt og besværligt, men den tid
den sorg.

--
Kent Oldhøj