Mp3 reciever fra Aldi, Zolid MF266F
Fra : JM

Dato : 13-10-03 18:51

Jeg har før bedt om hjælp og fået flere gode råd, men jeg kan stadig ikke få
den tilslutte
PC. Computeren er en Medion, multimedie, Windows XP.
Den medfølgende software (en CD rom) loades, og programmet MAKIDOL\FlashMP3
startes.

USB stik skal herefter isættes og PC genstares.
Så meddeles at Windows har fundet ny hardware og forsøger at installere den.
Men så meddeles "kan ikke installere, klik på "Udfør" for at afslutte
installationen"

"install 98MeXP.bat" installeret, men der er en Dos fil, og så vidt jeg har
fået oplyst, kan
XP ikke acceptere DOS

Hvad gør man så? Kan nogen hjælpe?. På forhånd tak..

m.v.h

JM

Fra : Rune Andersen

Dato : 14-10-03 14:01

"JM" <jmeile@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> fået oplyst, kan
> XP ikke acceptere DOS
>
> Hvad gør man så? Kan nogen hjælpe?. På forhånd tak..

Du skal kører filen, også selv om det er en "Dos" bat fil, derefter skal du
fjerne enheden i enhedshåndtering og lade windows finde og installere den
igen. Dette skulle kunne gøre det, ellers ring til medions hotline, de er
flinke til at hjælpe.

/Rune

Fra : JM

Dato : 16-10-03 14:04

"Rune Andersen" <rune135@FJERNESpop.k-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen. Dette skulle kunne gøre det, ellers ring til medions hotline, de er

Tak for svar,
jeg har prøvet, men uden held. Forsøger nu at få kontakt med Medion aupport

m.v.h

Jørgen