HP G80 på netværk
Fra : Jimmy

Dato : 10-10-03 16:15

Hey

Roder med en HP G80 printer. Printeren har ikke netkort, men et USB
interface. Er det muligt at koble printeren på et ethernet netværk via usb
interfacet. Jeg tænker på, hvis man køber en eller anden USB ting?
Eller skal jeg have fat i et netkort til den printer?

--

Jimmy

Fra : Jimmy

Dato : 10-10-03 16:23

Hey

Ja det er selvfølgelig en G85, hehe...

--

Jimmy

Fra : Esben

Dato : 10-10-03 18:46

> "Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Den kan ihvertfald kobles på HP's Jetdirect printservere.

--
Esben

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 10-10-03 23:31

> [...]
> interfacet. Jeg tænker på, hvis man køber en eller anden USB ting?
> Eller skal jeg have fat i et netkort til den printer?

Køb en printerserver med USB printertilslutning.
Du kan finde dem på edbpriser. De er dig en del dyrere end dem med
centronics (alm. printerstik) interface...

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Jimmy

Dato : 12-10-03 08:35

Thats it

Tak :)