Ang. Mp3 afspiller fra ALDI
Fra : David Monrad

Dato : 08-10-03 13:29

Hej!!

Jeg har lige købt en mp3 afspiller fra Aldi, men syntes ikke rigtigt at jeg
kan få den til at fungere! Den siger godt nok at den er connectet til
computeren, men computeren vil ikke installere den ordentligt! Kan det evt.
have noget at gøre med at det er xp jeg bruger?? Eller er der andre foreslag
til hvad problemet kan skyldes??

Jeg har iøvrigt forsøgt at kigge rundt på nettet efter den men har ikke
kunne finde den nogen steder!

Det er en Zolid MF-266N

Håber i kan hjælpe!

Mvh.
David

Fra : Preben Andersen

Dato : 08-10-03 15:15

"David Monrad" <dm@_REMOVE_esenet.dk> wrote in message
> [...]
evt.
> have noget at gøre med at det er xp jeg bruger?? Eller er der andre

Jeg kunne forestille mig, at den tilsluttes en USB-port. Hvis det er
tilfældet, vil XP se den som en ekstra harddisk. Jeg tror ikke, du behøver
at installere den som sådan, men ellers følger der vel en brugsanvisning
med.

mvh
Preben

Fra : JK

Dato : 09-10-03 08:23

En rigt fed lille mp3 afspiller!!!

Den eneste funktion der mangler er, at når man slukker midt i en sang,
så starten den forfra på sangen, når man tænder igen Det ville da
være rart, hvis den forstatte der hvor den slap!

Jeg har samme problem på min arbejdspc, hvorimod på min hjemmepc der
virker den perfekt!

For mit vedkommende tro jeg problemet er, at på min arbejdspc, der er
XP installeret i en winnt folder, hvor XP er installeret i en windows
folder på men hjemmepc!!

Jeg har forsøgt at tilrette install98MeXp.bat filen, men ak!

I output fra install98MeXp.bat kan jeg se, at den kopiere filerne
rigtiget, men wdreg.exe brokker sig, når den forsøger at installere
den:
d:\WIN98\wdreg.exe install
Creating driver entry... Failed
Starting driver entry... Failed

/JEK

Fra : JK

Dato : 09-10-03 08:56

Ups jeg kom til at kommentere det forkerte indlæg!!
Jeg poster lige igen!!

En rigtig fed lille mp3 afspiller!!!

Fra : JM

Dato : 11-10-03 09:53

"JK" <sorthul@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I output fra install98MeXp.bat kan jeg se, at den kopiere filerne
> rigtiget, men wdreg.exe brokker sig, når den forsøger at installere

Er der kommet nogen løsning på problemet med XP tilslutning ?
Jeg kan heller ikke få min tilsluttet computeren.
Det er vel ikke fordi XP ikke kan køre DOS og et af hjælpeprogrammerne er i
DOS ?

m.v.h.

JM