TV-kort til PC-video-optager ??
Fra : BeerHunter

Dato : 05-10-03 21:28

Hej

Jeg skal have udbygget min Musik-PC, så den kan overtage min gamle
VHS-videos opgave med optagelse af diverse udsendelser, men hvilket TV-kort
er fornuftigt til denne opgave og hvad krav er der yderligere til PC'en ?

Jeg vil hellere give kr. 1000,- for et fornuftigt kort end smide kr. 400,-ud
på noget l....

På forhånd tak.

Brian

Fra : Allan / Kolding

Dato : 05-10-03 22:15

Du kan købe et BILLIGT af mig, hvis du syntes om det ?

http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=260

Købt d. 11/02-2003
M. kvit.
Komplet som hjemmesiden ( også embalagen )
Kostede kr. 2495- i feb. 2003.

Priside 600-
--
MVH Allan / Kolding

Byt om på allan og bruhn, og fjern _V_Æ_K_ i mail.

Fra : teknik

Dato : 06-10-03 10:44

hvis det ikke er solgt er jeg interesseret
email mig på whiskey@ofir.dk

Hilsen
G. T. A

Fra : Allan / Kolding