Nysalg af ISA ethernet.
Fra : Fischer

Dato : 05-10-03 15:53

Jeg søger et klenodie: Et ISA Ethernet-kort.
Er der nogen der kender til steder hvor man kan købe sådan et fra nyt?

Allerhest nede sydpå: Greve, Hundige, Tåstrup - evt. Roskilde.

*Fischer

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 05-10-03 15:56

On Sun, 5 Oct 2003 16:53:16 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>Jeg søger et klenodie: Et ISA Ethernet-kort.
>Er der nogen der kender til steder hvor man kan købe sådan et fra nyt?

Hmm, jeg har nogle 3com liggende, men de er brugte..

>Allerhest nede sydpå: Greve, Hundige, Tåstrup - evt. Roskilde.

De kan vel sendes...

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Fra : Fischer

Dato : 05-10-03 16:23

> Hmm, jeg har nogle 3com liggende, men de er brugte..

Brugte ville være ok.

> De kan vel sendes...

Nej, desværre. De skal bruges i morgen.

*Fischer

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 05-10-03 21:34

jeg har nogle 3com i valby....

brugte

Fra : Fischer

Dato : 06-10-03 04:23

> jeg har nogle 3com i valby....
> brugte

Tak for buddet.
Lidt for langt væk desværre. Jeg har fundet nogle nye i ca. samme afstand,
så de foretrækkes hvis ikke noget nærmere dukker op.

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 06-10-03 11:09

Har købt hos: http://www.informatic.dk/