"gnister" i Planetronic audio .90
Fra : paseo

Dato : 03-10-03 17:10

Vil lige høre om der er andre der har prøvet det samme... det er ikke når
jeg tænder eller slukker det kommer næsten konstant...

MVH Jeppe

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-10-03 17:16

"paseo" <webmaster@jeppedb.dk> wrote in message news:3f7d9f4d$0$13237$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Vil lige høre om der er andre der har prøvet det samme... det er ikke når
> jeg tænder eller slukker det kommer næsten konstant...

Nej

Hvad er det du oplever.. Beskrivelse fremmer forståelsen.

Fra : paseo

Dato : 03-10-03 17:25

Det er når jeg høre musik men alligevel kun nogle numre der lyder det som en
knitrelyd... lige nu er der ikke noget, men så med et kan det begynde
igen... især når jeg høre rock...

Fra : Christoffer

Dato : 03-10-03 17:33

"paseo" <webmaster@jeppedb.dk> wrote in message
> Vil lige høre om der er andre der har prøvet det samme... det er ikke når
> jeg tænder eller slukker det kommer næsten konstant...
>
> MVH Jeppe

Hej Jeppe

Jeg har et også et Plantronics Audio 90 headset i et godt stykke tid, og jeg
kan huske at jeg i starten kunne høre en "knistre" lyd i den venstre
høretelefon. Det var især ved dybe baslyde at det lød som om at der var
noget inde i selve højtalerne der rystede sig løst og lavede sådan en lyd
som du beskriver. Men indtil nu havde jeg fuldstændig glemt det så det må
ikke være noget særligt. Men prøv at beskriv lidt mere om hvad det er du
høre.

Mvh
Christian

Fra : paseo

Dato : 03-10-03 17:40

ja du har ret i at det er ved dybe bas lyde, men det er i begge ører...
ellers er der ikke så meget mere at beskrive... det kommer ved dybe bastoner
i begge ører og lyder som om det knitre..

Fra : paseo

Dato : 03-10-03 17:43

har også fundet ud af at det også kommer ved nogle høje toner... det kommer
egentlig meget tilfældigt...