Athlon XP2400+ med en 250W stømforsyning?
Fra : Thomas K

Dato : 02-10-03 14:03

Hejsa

Jeg har tænkt mig at opgradere min computer fra duron 800 til en XP2400+ men
er kommet lidt i tvivl om min 250W strømforsyning vil kunne trække det,
eller om jeg skal have fat i en 300W.

Er der nogen som har erfaringer med dette?

Derudover kan jeg fortælle at jeg kører med 2 harddiske, et GF3 Ti200
grafikkort og 2 cd-drev.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 02-10-03 17:31

> Jeg har tænkt mig at opgradere min computer fra duron 800 til en XP2400+
men
> er kommet lidt i tvivl om min 250W strømforsyning vil kunne trække det,
> eller om jeg skal have fat i en 300W.

Det kommer meget an på kvaliteten af din PSU, men jeg ville da nok prøve ad,
i værste fald skal du jo bare have en 300W i stedet, og de koster jo ikke
det vilde mere.

> Er der nogen som har erfaringer med dette?

Well, har selv en maskine med en XP2100+ (Thoroughbred-A) i et mATX kabinet
med en 200 watts AOpen PSU i. Det kører fint og helt uden problemer.

> Derudover kan jeg fortælle at jeg kører med 2 harddiske, et GF3 Ti200
> grafikkort og 2 cd-drev.

Min maskine består at 1 disk (7200 RPM), et GeForce 4 MX460, et cd/dvd-drev
og et LS120 drev.

Held og lykke med det :)

Jonny.