PC ur's levetid?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 01-10-03 12:47

Hvad er batteri levetiden, for ens ur, i PC'en?

Mit er begyndt at fade ud, og jeg har kun haft PC'en i ca. et år - er det
egentligt normalt, med så kort batteri levetid på uret?

Kan man bare skifte batteriet ud med et nyt? Hvad vil sådan et koste?

På forhånd tak.

Thomas

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 01-10-03 12:53

Thomas Mouritsen wrote:
> Hvad er batteri levetiden, for ens ur, i PC'en?

Tja... det er der vidst ikke rigtigt standarder for...

> Mit er begyndt at fade ud, og jeg har kun haft PC'en i ca. et år - er
> det egentligt normalt, med så kort batteri levetid på uret?

Det synes jeg nu er overordentlig kort tid...

> Kan man bare skifte batteriet ud med et nyt? Hvad vil sådan et koste?

Det kan man sagtens. Jeg har gjort det et par gange (på forskellige
systemer), et batteri koster ca. 40-50 kr.

--
Martin K

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-03 12:55

Thomas Mouritsen wrote:

> Kan man bare skifte batteriet ud med et nyt?

Ja.

> Hvad vil sådan et koste?

10 kr. hos Harald Nyborg.