Andet multimedie
bentjuul 3670
3D gulv grafik?
Fra : Thomas²°°³

Dato : 29-10-03 10:59

Hvem laver den grafik der bruges til reklamer på f.eks. gulve i
sportshaller, hvor logoet ligger på en bestemt måde så det ser 3D-agtigt ud?
Kan man evt. lave grafikken selv, findes der en vejledning til hvordan man
gør, hvilke vinkler der skal bruges, afhængig af betragtningsvinkel osv.?

Er der nogen der har noget erfaring med dette?

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 29-10-03 11:12

Hej Thomas

Har engang læst en artikkel om de reklamer. Det er et firma i Vejle området
som har udviklet dette produkt, som de selvfølgelig har verdens patent på.
3D effekten opstår ved den måde/metode som reklamerne bliver lavet på, og
med den vinkel som kameraerne (TV) har til reklamerne, så vidt jeg er
orienteret så er der ingen 3D effekt for tilskuerne.

Mvh
Anders