Andet multimedie
bentjuul 3670
Tegneserieskrift
Fra : Olav Noksagt

Dato : 28-10-03 11:13

Hej
Jeg har fået en løbeseddel med en skrift der med garanti er bygget på
Disneys "Walt Disney"-underskrift - 99% sikkert fra Windows.
Er der nogen der kender den til Mac og ved om den kan hentes gratis et eller
andet sted?

Olav

Fra : cogco

Dato : 28-10-03 14:06

Hej Olav
Fandt dette site.
Her kan du downloade en masse fonte fra div. Disney produktioner.
F.eks. Indiana Jones, Atlantis, Peter Pan, Toon Town osv.

http://www.disneyexperience.com/halloween/fonts.htm

Det ser ikke umiddelbart ud til at man skal betale for at downloade dem.
Jeg havde ihvertfald ingen problemer.

mvh.
Claus

Fra : Olav Noksagt