Andet multimedie
bentjuul 3670
3d max
Fra : frans.

Dato : 28-10-03 06:21

Hvilken ver. af studio 3d max er det mest fordelagtigt at købe som
nybegynder.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 09:11

>Hvilken ver. af studio 3d max er det mest fordelagtigt at købe som
>nybegynder.

Gå efter en version omkring V.3. Men selv den er sikkert extrem dyr
hvis de overhovede sælger dem mere.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Poul-Henrik Skræ

Dato : 31-10-03 18:33

Hvis du er sikker på, at du vil arbejde med 3dsmax, så er der nok ikke noget
at gøre - anden end at hive den store pengepung frem! :( Men hvis du er
studerende, kan man købe en studieudgave af programmet med en 2 års licens.
Alt efter hvad du skal bruge den til, så findes der også en udgave som er
henvendt mere til byggebranchen (arkitekter osv.) Denne hedder 3dsViz og
koster ca det halve af, hvad en max koster. Hvis du aldrig har arbejdet med
3d og gerne vil ind i den verden, kan jeg klart anbefale produkter G-Max,
som er en GRATIS version af 3dsmax! Det eneste som mangler er dens
renderings del, men du kan sagtens lære at modellere i denne udgave!

Håber det hjalp dig!

Mvh

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 00:51

>Håber det hjalp dig!

Nå ja, nu var det jo ikke lige mig
Men jeg bruger Strata3D, det er til at betale, og renderer meget hurtigt
men er selvfølgelig ikke så avanceret som Max er.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Christian Raaby

Dato : 02-11-03 12:00

Prøv at kigge på Rhino. Det er forholdsvis nemt at gå i gang med, og det er
også meget billigere end 3D MAX. Bruger det selv som Industriel Design
studerende. Kig evt. på www.rhino3d.com

Mvh.
Christian