Andet multimedie
bentjuul 3670
Højopløsnings billeder af en kendt sangeri~
Fra : Christian Joergensen

Dato : 22-10-03 23:25

Hep!

Jeg står og skal bruge et enormt billede (til udprint af en 1:1 figur i
pap) af Britney Spears. Hvor går jeg hen og får fat på sådan noget der
er stort nok til mit projekt?

Jeg har fået at vide at ~300 dpi er nok.

Jeg er villig til at betale for det også

--
Christian Jørgensen | It's so complicated, it can't crash.
http://www.razor.dk |

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 23-10-03 00:49

Hej Christian

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er villig til at betale for det også
>
> --
> Christian Jørgensen | It's so complicated, it can't crash.

Prøv flg google-søgning (billeder)

http://images.google.dk/images?q=+%22Britney+Spears%22&imgsz=xxlarge&svnum=10&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&start=0&sa=N

En del af billederne er faktisk ret store (baggrundsbilleder)

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 23-10-03 08:56