Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign -> Opslag LIGE ved siden af hinan~
Fra : Misser007

Dato : 10-10-03 08:07

Hejsa, jeg skal lave store plakater med billeder på, der skal jeg have 4
sider/opslag på 840 mm * 593,7 mm. Og der skal være et gennemgående billede
på alle 4 opslag/sider. Så ville det være smart, hvis de lå fysisk ved siden
af hinanden, i stedet for under hinanden.

Hvordan gør jeg det? *ss*

Trine

Fra : Misser007

Dato : 10-10-03 08:11

Jeg har fundet ud af det!!

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-10-03 09:20

> Jeg har fundet ud af det!!

Det ville jo være rart hvis du beskrev din løsning her, så andre også kan få
glæde af dine strabadser. Det er jo netop meningen med Usenet.

mvh
Kim Jensen

Fra : Misser007

Dato : 10-10-03 09:25

> Det ville jo være rart hvis du beskrev din løsning her, så andre også kan

> glæde af dine strabadser. Det er jo netop meningen med Usenet.

Det kan du have ret i, Kim.

Jeg gjorde følgende:

Markerede min a-master, trykkede pil ud, valgte Masterindstillinger for
"A-master A" (som min master hedder. Der inde valgte jeg antallet sider: 4.
Trykkede OK.

Dette resulterede i, at jeg nu har 4 sider, som ligger ved siden af
hinanden, hvilket gør, at det er nemmere at sætte et gennemgående billede på
disse sider, frem for hvis de lå under hinanden. Bedre overblik!

Jeg skal lave store plancher, hvor samme billede strækker sig over disse 4
sider/plancher.

Håber det var forklaring nok.

Hilsen trine