Andet multimedie
Program til at morphe billeder
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-10-03 23:06

Jeg søger et program som er godt -og nemt- til at morphe 2 billeder sammen,
til en lille film.
Jeg har prøvet med "morphman 2000" og det virkede sådan set fint. Har bare
det lille problem, at det er _meget_ ustabilt og ofte går ned, eller går i
stå.
Men idéen i programmet var meget god, man plotter først en passe punkter i
sit source billeder, og tilpasser dem derefter i sit target billedet.
Programmet må meget gerne kunne eksportere til både gif og div film
formater. (avi mpg osv)
Nogen som kender et godt program som kan dette?

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : JensenJS

Dato : 18-10-03 14:18

In article <3f848a00$0$26137$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
usenet@mandril.dk says...
> [...]
> formater. (avi mpg osv)
> Nogen som kender et godt program som kan dette?

Prøv at se på dette, jeg fik en gang for længe siden (1993) programmet
på en forside cd og det fungerer fint, det er let at gå til og kan
exporterer i diverse formater.
http://www.blackbeltsystems.com/bx_wi_mee.html

Og mens jeg nu er i gang med et indlæg så er her et link til en gratis
udgave af 3D programmet Maya 5
Det kan jo være at det har interesse for nogen her i gruppen selv om det
er 3D, men ellers kender i måske nogen der kan bruge det.
http://www.alias.com/eng/products-services/maya/maya_ple/index.shtml

mvh JensenJS