Andet multimedie
bentjuul 3670
Kan kunne gemme i BMP
Fra : Falcon

Dato : 08-10-03 17:12

Hvis jeg går på nettet og vil gemme et billede fra f.eks en hjemmeside
kan jeg kun vælge at gemme den som BMP, selvom jeg VED den ligger som
JPG, Hvad kan der være ivejen??

mvh Falcon

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-03 17:39

Falcon <jornlundtoft@hotmail.com> skrev :

>Hvis jeg går på nettet og vil gemme et billede fra f.eks en hjemmeside
>kan jeg kun vælge at gemme den som BMP, selvom jeg VED den ligger som
>JPG, Hvad kan der være ivejen?

Tøm Temporary Internet Files/midlerti8dige Internetfiler i
Internetindstillinger => Generelt.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor svar herpå
bringes.
--
Knud

Fra : Falcon

Dato : 09-10-03 16:51

>Tøm Temporary Internet Files/midlerti8dige Internetfiler i
>Internetindstillinger => Generelt.

Tuside Tak, det var det der skulle til.

mvh Falcon

Fra : Thomas²°°³

Dato : 08-10-03 17:48

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg går på nettet og vil gemme et billede fra f.eks en hjemmeside
> kan jeg kun vælge at gemme den som BMP, selvom jeg VED den ligger som
> JPG, Hvad kan der være ivejen??

Slet dine temporary internetfiles ...

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : emj

Dato : 08-10-03 23:02

On Wed, 08 Oct 2003 18:12:09 +0200, Falcon <jornlundtoft@hotmail.com>
wrote:

>Hvis jeg går på nettet og vil gemme et billede fra f.eks en hjemmeside
>kan jeg kun vælge at gemme den som BMP, selvom jeg VED den ligger som
>JPG, Hvad kan der være ivejen??

Prøv at slet dine temporæere filer.
Hilsen emj