Andet multimedie
bentjuul 3670
VVS Ikoner
Fra : Idé-Sign

Dato : 06-10-03 08:15

Jeg mangler nogle ikoner til et skilt til en vvs'er.

Det drejer sig om "oliefyrs-ikon", "gasflamme-ikon" og lignende (der findes
også nogle med toiletter, radiatorer o. lign.).

Jeg har tidligere kontaktet DS (Danske Smedemestre), men de kunne ikke
hjælpe.... ikke engang med deres eget logo.

Er der nogler her i NG der kender de ikoner jeg tænker på, om så evt. har
dem eller har et link? Jeg har ledt alle de steder jeg kender til, inklusive
vores egen store clipartsamling, men hidtil uden held.

På forhånd tak.

Søren

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 06-10-03 10:36

Hej Søren

"Idé-Sign" <infoFJERN@DETTEide-sign.dk> wrote in message
> [...]
inklusive
> vores egen store clipartsamling, men hidtil uden held.

Jeg fandt lidt her:

http://www.pictogram-butikken.dk/index.html?intro.html

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Idé-Sign

Dato : 10-10-03 08:44

> Jeg fandt lidt her:
>
> http://www.pictogram-butikken.dk/index.html?intro.html
> --
> Med venlig hilsen
>
> Lars E. Knudsen
> DTP-Consult

Tak Lars, men jeg skulle gerne bruge filerne - så jeg selv kan skære de
pictogrammer.

Nu har jeg talt med Tekniq (www.tekniq.dk) men der er min kunde ikke medlem
så de vil ikke give mig alle de pictogrammer de har....

Det er da utroligt. Hvis Pictogram-Butikken kan sælge dem kan der vel ikke
være copyright på?

MvH Søren