Andet multimedie
bentjuul 3670
Designmanual
Fra : Jan Apollo

Dato : 05-10-03 06:45

Hej gruppe

Jeg er i gang med at lave udkast til en designmanual (Web + papir)

Er der nogen af Jer der har gode eksempler I kunne henvise til, eller evt.
tilgængelige resurser med "tjeklister" for hvad der var vigtigt at huske,
når
man skal udforme en desigmanual.

VH og på forhånd tak
Jan

Fra : RoJo

Dato : 05-10-03 08:58

"Jan Apollo" <apollo10@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilgængelige resurser med "tjeklister" for hvad der var vigtigt at huske,

Hej Jan
Jeg har lagt lidt hjælp op til dig som du sikkert kan bruge:
http://www.etrix.dk/diverse/om%20designmanual.pdf

Og så er der lidt af det jeg kan huske:

Designets bestanddele
Diagram / Grids / modulnet
Menu - beskrivelse
Logo - opmåling (hvis du har designet det)
Titel / tekst - er der nogle specielle ting?
Fonte - størrelse, skrifttype, farve
Billeder - dimentioner
Farver

Hvis du søger efter "designmanual" på google, så kan du finde en masse, som
kan inspirere dig.
Håber det hjælper dig lidt.

Mvh
RoJo

Fra : Jan Apollo

Dato : 09-10-03 20:46

Mange tak skal du have, det ser spændende ud!
beklager det sene svar...
VH
Jan