Billig overnatning i Ny York
Fra : zacho

Dato : 29-10-03 17:40

Hej

Nogen som kender til steder i Ny york hvor man kan overnatte til billige penge.
På forhånd tak.

Jesper

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 29-10-03 23:03

"zacho" <dk9900@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen som kender til steder i Ny york hvor man kan overnatte til billige
penge.
> På forhånd tak.

Prøv det lokale KFUM - altså YMCA, der har vi boet for nogle år siden. Det
var det billigste, som ikke var "lusket". Det var meget små værelser.
Dobbeltværelserne havde køjesenge, der var fælles bad og toilet, men der var
pænt og sobert. Man kunne også købe mad der. Desuden viste det sig, at vores
venner, som boede i NY, var kunder i den lokale børnehave, som var placeret
i "stuen". Jeg husker ikke adressen, men den må kunne findes på nettet. Det
var på Manhattan og meget centralt.

VH Birgitte

Fra : kim isaksen

Dato : 30-10-03 15:24

"zacho" <dk9900@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Nogen som kender til steder i Ny york hvor man kan overnatte til billige
penge.
> På forhånd tak.
>
> Jesper

prøv chelsea hostel. Lige ved siden af det mere kendte hotel.
Ellers er der "jazz in the park" hostel.

Begge steder er rimeligt billige.

/iM

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 30-10-03 16:56

On 29 Oct 2003 08:39:44 -0800, dk9900@hotmail.com (zacho) wrote:

>Hej
>
>Nogen som kender til steder i Ny york hvor man kan overnatte til billige penge.
>På forhånd tak.

http://www.whitehousehotelofny.com/daindex.html

Meget billigt (25$ pr. nat), centralt og ikke helt så slemt som det
ser ud til.

KS

Fra : max

Dato : 30-10-03 17:01

"kelds snabela ofir dot dk" <kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.whitehousehotelofny.com/daindex.html
>
> Meget billigt (25$ pr. nat), centralt og ikke helt så slemt som det
> ser ud til.
>
> KS

LOL.... svarer det til det smager ikke så grimt som det lugter..-max-

Fra : Michael

Dato : 30-10-03 22:23

Hej Jesper !

Jeg har godt nok ikke et billigt sted at anbefale, men jeg synes du skulle
læse om vor uge i den store by.

Selv om der er meget om kunst, så er der måske noget du kan bruge, bl.a. det
om teaterbilletter.

Kig ind: www.rejse.michulla.dk/page7.html

God tur

Hilsen fra
Michael

Fra : Søren Brix

Dato : 31-10-03 18:15

Du kunne jo prøve http://www.priceline.com/ nogen har vist været heldige med
hotelværelser...

mvh

Søren

Fra : Riverwind

Dato : 01-11-03 00:27

> [...]
> Hej
>
> Nogen som kender til steder i Ny york hvor man kan overnatte til billige

Nu er der jo forskellige opfattelser af hvad der er billige penge :)
Men som Søren skrev, så kan du anvende PriceLine. Og hvis du vil anvende
dem, så tag lige et kig på http://www.biddingfortravel.com, hvor der gives
gode råd om anvendelse af PriceLine. Du kan bl.a. se hvad andre folk har
fået værelser til, fordelt på områder og hotelkategorier i New York.

/Riverwind