Billig udbyder af internet, hastighed unde~
Fra : Peter Anskjær

Dato : 29-10-03 12:51

Hej.
Mine forældre har pt NetPlus fra TDC, de betaler omkring 400 kr i kvartalet.
Da der har været lidt problemer med regningerne vil han gerne skifte
forbindelse.
Spørgsmålet er så, hvad kan de få af forbindelse for ikke alt for meget mere
end 400 kr som er hurtigere.
De bor i Køge og har ikke kabeltv, dette kunne de få. Nu er webspeed jo godt
nok også TDC, men det koster jo 450 kr i kvartalet hvilket ikke er meget
mere, men så er der jo selvfølgeligt prisen for kabeltv. Så det er vel ikke
en god løsning hvis man ikke allerede har kabeltv.
Hvad kan man få at internetforbindelse til en billig penge?
Hvor billigt kan man få en bredbåndsforbindelse, hastighed underordnet?

Mvh
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-10-03 13:08

Peter Anskjær skrev:

>Hvor billigt kan man få en bredbåndsforbindelse, hastighed underordnet?

Cybercitys billigste løsning koster 360 kr. om *måneden*, og det
er prisniveauet for ADSL.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-10-03 13:14

"Peter Anskjær" <m@ybe.not> skrev i en meddelelse
> Hvor billigt kan man få en bredbåndsforbindelse, hastighed underordnet?

340 pr. måned hos tele2 http://www.tele2adsl.dk/produktinfo_priser.asp
Ellers er Kabeltv-løsningen nok det billigste

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Peter Anskjær

Dato : 29-10-03 13:20

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3f9faef6$0$27448$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Peter Anskjær" <m@ybe.not> skrev i en meddelelse
>
> 340 pr. måned hos tele2 http://www.tele2adsl.dk/produktinfo_priser.asp
> Ellers er Kabeltv-løsningen nok det billigste

Jeg regnede heller ikke med det ville blive billigere end 300 kr om måneden
som Tiscali har lige pt. Ellers skal man vel ud i noget afregnet bredbånd
med TDC, det er jo 150 kr plus forbrug.
Mht. kabeltv, så vil det koste omkring 300 kr om måneden da de ikke allerede
har kabeltv, så det vil ikke være så billigt for en 64kbit.

Mvh
Peter

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-10-03 13:20

Peter Anskjær skrev:

> Hvor billigt kan man få en bredbåndsforbindelse, hastighed
> underordnet?

TDC bredbånd med forbrugsafregning =139 kr/måned.
Derudover 0,50 kr pr. MB

Så hvis de bruger det meget meget lidt : 140 kr/måned

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Nic

Dato : 29-10-03 17:56

> TDC bredbånd med forbrugsafregning =139 kr/måned.
> Derudover 0,50 kr pr. MB

TDC KabelTV for 149,- per måned - 64kbit frit forbrug.

Fra : Peter Anskjær

Dato : 29-10-03 19:12

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> TDC KabelTV for 149,- per måned - 64kbit frit forbrug.

Som skrevet andet steds, så har de ikke allerede kabeltv, så det vil komme
til at koste op imod 300 kr for en 64kb, så tror jeg det vil være billigere
med den forbrugsbaserede løsning fra TDC. Hvis de skal have kabeltv vil det
også koste 2000 kr plus pris for gravearbejde på egen grund.
Jeg er ikke helt sikker på hvad der er bedst for dem, måske noget isdn i
virkeligheden vil være at foretrække da man så heller ikke skal til at tænke
på at ikke alle telefonstik vil virke.
Men tak for hjælpen til alle.

Mvh
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-03 01:32

Peter Anskjær skrev:

>Jeg er ikke helt sikker på hvad der er bedst for dem, måske noget isdn i
>virkeligheden vil være at foretrække da man så heller ikke skal til at tænke
>på at ikke alle telefonstik vil virke.

Jeg er enig i at ISDn er en fin teknisk løsning, men i praksis
mener jeg at man bør skaffe dem en aftale om fri trafik eller
noget andet der i praksis fjerner 'talksameterfornemmelsen'. Jeg
ved fra mig selv og andre hvordan den hæmmer ens netbrug langt
mere end den reelle udgift berettiger til.

--
Bertel

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 02-11-03 20:28

Jeg kan kun på det kraftigste fraråde TELE2ADSL
kig evt. www.tele2asdl.dk det er bare en sag ud af mange, og jeg er selv
endt hos teleankenævnet/tele2

Jens