Harboe Cola. Med gulerod?
Fra : Peter

Dato : 28-10-03 21:16

Efter min mening har Danmarks tre gode cola;

Jolly
Coca-Cola
Harboe Cola (den billige)

Ved nærmere "nydelse" af Harboe's cola forleden, fornemmede jeg en
bismag af gulerod.
Jeg ved ikke om det blot er mig, men har andre også oplevet denne,
iøvrigt helt gode, bismag?

Hilsen

Peter

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 29-10-03 01:17

"Peter" <bruneivan@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Efter min mening har Danmarks tre gode cola;

Efter min mening er Coca Cola light, Harboe light og Pepsi Max glimrende
colaer. Men ved ikke om du tog light colaer med.

> Ved nærmere "nydelse" af Harboe's cola forleden, fornemmede jeg en
> bismag af gulerod.
> Jeg ved ikke om det blot er mig, men har andre også oplevet denne,
> iøvrigt helt gode, bismag?

Ikke i light udgaven ihvertfald, sidder med en lige nu ;)

Fra : Spangkuk

Dato : 29-10-03 01:52

> Jeg ved ikke om det blot er mig, men har andre også oplevet denne,
> iøvrigt helt gode, bismag?

Gulerod/mandler er en bismag ved indtagelse af cyanid.

Søg straks læge !

Spang