Mortens aften
Fra : Susanne

Dato : 28-10-03 19:19

Hejsa

Nu er det jo snart tid til dejlig and her til Mortens aften, men præcis
hvilken dag er det nu det er?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh
Susanne

Fra : Nellie

Dato : 28-10-03 19:29

"Susanne" <susanne_af_danmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nu er det jo snart tid til dejlig and her til Mortens aften, men præcis
> [...]
Mandag d. 10. november.
Hilsen Nellie

Fra : Nette

Dato : 29-10-03 00:54

"Nellie" skrev i en meddelelse news:bnmce8$og7$1@news.net.uni-c.dk...
> Mandag d. 10. november.

Korrekt. Men husk ikke at lade jer narre af at kalenderen siger at Mortens
DAG er d. 11. november.

Nette

Fra : Dorte Klerke

Dato : 28-10-03 19:30

> [...]
> Hejsa
>
> Nu er det jo snart tid til dejlig and her til Mortens aften, men præcis

Hej Susanne
Dagen efter min fødselsdag, den 9.november :), dvs. Mortens aften den 10.
november.

Dorte

Fra : Susanne

Dato : 31-10-03 17:37

> Hej Susanne
> Dagen efter min fødselsdag, den 9.november :), dvs. Mortens aften den 10.
> november.
>
> Dorte

Tak for alle jeres svar

Mvh
Susanne

Fra : Splinten

Dato : 03-11-03 19:11

Og husk at anden skal være en Cherry Vally and, anden med den bedste smag,
mindst stegesvind og store kødfulde bryster

splinten

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 28-10-03 19:50

On Tue, 28 Oct 2003 19:19:14 +0100, "Susanne"
<susanne_af_danmark@hotmail.com> wrote:

>Hejsa
>
>Nu er det jo snart tid til dejlig and her til Mortens aften, men præcis
>hvilken dag er det nu det er?

En uge efter min fødselsdag - Mortens aften er den 10. november.

Hjerteligst
Dorte

--
http://www.bornholm.nu
Debat

Fra : Dorte Klerke

Dato : 28-10-03 20:07

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholmNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> En uge efter min fødselsdag - Mortens aften er den 10. november.
>
> Hjerteligst
> Dorte

Hej Dorte

He he hvor sjovt, hedder begge Dorte uden h og har fødselsdag i november :)

Dorte

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 28-10-03 20:29

On Tue, 28 Oct 2003 20:06:54 +0100, "Dorte Klerke"
<dorte@home2.gvdnet.dk> wrote:

>Hej Dorte
>
>He he hvor sjovt, hedder begge Dorte uden h og har fødselsdag i november :)
>
>Dorte

Hej Dorte

Det så jeg også lige nu (dit indlæg var ikke nået frem her, før jeg
postede). Denne uden h er en model '71

Hjerteligst
Dorte

--
http://www.bornholm.nu
Debat

Fra : Dorte Klerke

Dato : 28-10-03 20:48

> Hej Dorte
>
> Det så jeg også lige nu (dit indlæg var ikke nået frem her, før jeg
> postede). Denne uden h er en model '71
>
> Hjerteligst
> Dorte

Jeg selv er en model '81 :)