Kontrol over kontrollinien
Fra : Charlotte

Dato : 11-04-01 23:04

Hej NG

Et simpelt lille problem:
Min kontrollinie er hoppet 5 cm op fra bunden af skærmen - hvordan får jeg
den ned igen? (Jeg har selvfølgelig prøvet at slå den til og fra)

MVH
Harbo

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 11-04-01 23:14

d. 12/04/01 0:03 skrev Charlotte på cp@cybersites.dk i artiklen
Ex4B6.547$4%2.14395@news.get2net.dk:

> [...]
> Min kontrollinie er hoppet 5 cm op fra bunden af skærmen - hvordan får jeg
> den ned igen? (Jeg har selvfølgelig prøvet at slå den til og fra)

Hold option nede, klik-hold på kontrollinien og flyt (op-ned-højre-venstre)

Så er det min tur: Hvordan får jeg gjort, så når jeg trykker på F12, så
forsvinder kontrollinien helt? Jeg havde det sådan før jeg lavede en clean
install i dag, men jeg kan ikke huske hvordan jeg havde fået den til det.

Anders

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-04-01 23:26

Anders Jakobsen <newton@os.dk> wrote:

> Hvordan får jeg gjort, så når jeg trykker på F12, så
> forsvinder kontrollinien helt? Jeg havde det sådan før jeg lavede en clean
> install i dag, men jeg kan ikke huske hvordan jeg havde fået den til det.

I kontrolpanelet "Kontrollinie". Tryk på "Definer".
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-04-01 23:22

In article <Ex4B6.547$4%2.14395@news.get2net.dk>,
"Charlotte" <cp@cybersites.dk> wrote:

> Min kontrollinie er hoppet 5 cm op fra bunden af skærmen - hvordan får jeg
> den ned igen?

Prøv at tryk på din alt-tast og se havd der sker.

--
MVH
Martin Edlich (8)

Fra : Charlotte