Åbent hus arrangement
Fra : Lene Pedersen

Dato : 28-10-03 13:10

Hejsa NG.
Jeg ved ikke om det er det rette sted jeg henvender mig, men vi skal holde
åbent hus i forbindelse med en fødselsdag. Arrangementet starter kl. 13, men
jeg savner ideer til hvad jeg kan byde gæsterne på.
Er der nogen der har nogen forslag ???

Lene

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-10-03 14:08

Lene Pedersen (Lopa@tdcadsl.dk) skrev:

> [...]
> holde åbent hus i forbindelse med en fødselsdag. Arrangementet
> starter kl. 13, men jeg savner ideer til hvad jeg kan byde gæsterne

Små frikadeller, pastasalat, sandwiches, cocktailpølser i baconsvøb,
hot-wings, gulerodsstave, agurkestave, dip, cherrytomater...

Henriette Døssing

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 28-10-03 14:52

Fischer & Døssing wrote:

> Små frikadeller, pastasalat, sandwiches, cocktailpølser i baconsvøb,
> hot-wings, gulerodsstave, agurkestave, dip, cherrytomater...
>
> Henriette Døssing

Ja, og pizzasnegle til ungerne og barnlige sjæle.
F.eks.:
http://www.arla.dk/APPL/HJ/HJ200ADK/HJ200D01.NSF/O/6D25DECFDCAAB739C1256D8300438CAC

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Lene Pedersen

Dato : 28-10-03 17:32

Tusind tak for de mange gode forslag. Det giver da én nogle ideer

Lene

Fra : Padmé Amidala

Dato : 28-10-03 20:03

Du kunne også lave en masse forskellige spanske tapas...

VH
Padmé

Fra : Dorte Klerke

Dato : 28-10-03 20:08

"Lene Pedersen" <Lopa@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> jeg savner ideer til hvad jeg kan byde gæsterne på.

Hej Lene
Hvad med en masse pindemadder? Er lette at lave og spise :)

Dorte

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 29-10-03 09:08

"Lene Pedersen" <Lopa@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har nogen forslag ???

Hjemmebagt godt madbrød (f.eks. med soltørrede tomater, feta, oliven, rød-
og hvidløg), grissini (brødstænger), ristede rugbrødsstænger (lyder måske
nok umiddelbart mærkeligt, men prøv det engang - det er faktisk slet ikke
tosset), hummus, tzatziki, tomatsalat, forskellige grønne salater (kan
varieres ved at bruge brødcroutoner, vilde ris, oliven, feta, soltørrede
tomater, aspargeskartofler, rucolasalat m.m. - kort sagt: lad fantasien få
frit løb), diverse oste (smøre-, skære-, skimmel m.m.) med tilhørende
ostekiks, vindruer, stykker af kold, stegt kylling på små træspyd, små skåle
med oliven, soltørrede tomater, marinede hvidløg, fetaost og lignende,
fyldte vinblade og alskens former for pesto.

Der skal selvfølgelig også være lidt sødt. Det kunne f.eks. være små stykker
af diverse hjemmebagte kager, fyldte chokolader, miniflødeboller, frugtkebab
(spyd med stykker af forskellig slags frugt) med råcreme - in other words:
frugtsalat på spyd

Det var hvad jeg sådan lige umiddelbart kunne finde på - men der skulle da
vist også være noget at blive inspireret af

Mvh Mads