OT: Hvad fan... rager det mig?
Fra : Rømer

Dato : 28-10-03 09:32

Hvad med lidt selvransagelse?

En ubehøvlet person skrev i en anden nyhedsgruppe:

> Jeg har ikke smakt den i Trondheim,

Hvad fan... rager det mig!, siger jeg så!

Han skrev også i denne gruppe:
> Jeg ved ikke, om der er nogen, som er i stand til at skære løg, uden at
> gennemgå de heftige lidelser, - jeg er i hvert fald ikke.

Hvad fan... rager det mig!, siger jeg så!

Helt ærligt Hr. Bosse - hvad pokker plager dig, siden du ikke kan komme med
et konstruktivt svar på en venlig forespørgsel? Måske havde spørgeren været
bedre tjent med, at du slet ikke havde svaret?
Oplysningen er relevant, fordi den indikerer, at den mad, der skal serveres
er til et par personer, der ligger en generation over hans - altså givetvis
en form for mad, der ikke er i hans normale udvalg af retter. Samtidig
spørger han om nogen har et forslag - helt åbent - altså er han formentlig
ikke den store kreative ørn i et køkken - her kunne du jo med din ekspertise
så komme med et relevant forslag?! Med over 1000 indlæg på samvittigheden er
du jo ikke ubekendt med at skrive til nyhedsgrupper, vel?