DK-Hostmaster og opsigelse af Registrator ~
Fra : Dennis

Dato : 27-10-03 12:52

Jeg sidder ikke lige med min kontrakt ved hånden og synes ikke, at jeg kan
finde den gamle kontrakt på DKH's WEB side (kun den nye kommende), men har
DKH ikke 3 måneders opsigelse? Jeg er i hvert fald lige nu her (sikker som
alle andre registratore) pr. 23/10 blevet opsagt til d. 30/12.

Endvidere undre det mig også, at de pludselig skal have kr.25.000 i
depositum og ikke "kun" de kr.4.000 som de allerede har!? Det ser jo ud til,
at degerne vil have ryddet ud mellem all de private registretore :-/

Dennis

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 27-10-03 12:55

Dennis wrote:
> Jeg sidder ikke lige med min kontrakt ved hånden

Burde du så ikke have fundet den siden natten til igår?

--
Morten!

Fra : Dennis

Dato : 27-10-03 13:00

> Burde du så ikke have fundet den siden natten til igår?

Den er skam pakket ned pga. flytning, men ellers har du ret
(jeg aner ikke i hvilken kasse)

Dennis

Fra : corleone

Dato : 31-10-03 19:56

> [...]
til,
> at degerne vil have ryddet ud mellem all de private registretore :-/

Skal dem der så allerede har betalt 4.000 så betale yderligere 21.000 ?

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-10-03 21:14

corleone wrote:

> Skal dem der så allerede har betalt 4.000 så betale yderligere 21.000
> ?

ja

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : corleone

Dato : 01-11-03 08:55

> ja

Men det er vel bare et depositum....

Fra : Peter Larsen

Dato : 01-11-03 13:46

corleone wrote:

> Men det er vel bare et depositum....

ja..

husk også de 2400,- årligt, det er ikke et depositum.

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : corleone

Dato : 01-11-03 19:24

> husk også de 2400,- årligt, det er ikke et depositum.

Hvorfor laver de det om? Er de træt at de små private kunder? Konsekvensen
af det her er vel bare at de forsvinder!

Fra : Peter Larsen

Dato : 01-11-03 20:16

corleone wrote:

> Hvorfor laver de det om? Er de træt at de små private kunder?
> Konsekvensen af det her er vel bare at de forsvinder!

tror de vil klippe noget support af til dem, ja.

Forsvinder, nej.. de har jo et produkt "alle" vil have..

--
regards, Peter Larsen