Brejl
Fra : Hans Hjeds

Dato : 27-10-03 10:25

Jeg søger efter forfædre af navnet Brejl antagelig fra Kalundborgkanten. Er
der nogen der kan hjælpe.

Jeg har også fundet følgende i Mormonbasen:
Vielsesdagen: 1. Juli 1815 Rye, København
Johan Gottlieb Breil og Sidsel Jørgensdatter

Hvor ligger Rye?
mvh
Hans Hjeds

Fra : Ulla Pedersen

Dato : 27-10-03 10:35

"Hans Hjeds" <hhjeds@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har også fundet følgende i Mormonbasen:
> Vielsesdagen: 1. Juli 1815 Rye, København
> Johan Gottlieb Breil og Sidsel Jørgensdatter

Hej Hans!

Rye ligger i dag i Bramsnæs Kommune, Roskilde Amt. Nærmere mellem Lyndby og
Langtved - mellem de to fjorde.

Venlig hilsen
Ulla Pedersen