Tele2adsl
Fra : Niels B-Nielsen

Dato : 24-10-03 14:57

Jeg har i dag fået konverteret min internetforbindelse fra TDC 521/128
til tele2 2048/512. Alt det der har stået om tele2 og deres
forbindelser (og store problemer med hastigheden) på siderne her, har
jeg læst med meget nervøse trækninger.
Jeg har lige kørt get 5Mtest.rnd og den skal med 2048 ligge på 197-200
Kb/sek. Den ligger i gennemsnit på 222.23 Kb/sek. så noget må tele2 da
ha` lavet rigtigt -eller hvad.
--
Niels B-Nielsen
4040 Jyllinge

Fra : Per A. Hansen

Dato : 26-10-03 14:05

"Niels B-Nielsen (slet W1M73)" <mp172049@W1M73paul.get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:10670039440.32122738565085@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg har lige kørt get 5Mtest.rnd og den skal med 2048 ligge på 197-200
> Kb/sek. Den ligger i gennemsnit på 222.23 Kb/sek. så noget må tele2 da

Det har nok en naturlig forklaring med Tele2 - og andre i øvrigt.
Det er nok sket det, at de (heldigvis for konkurrencen ) har fået
en masse nye kunder, så de ikke har kunnet følge med at
at lave puljer nok, med en temporær endsat hastighed til følge.
Tele2 har ikke selv lyslederkabler - de lejer sig ind hos TDC, der
får sin gode betaling for ydelsen.
Jeg har benyttet Tele2-ADSL i over 1 år uden problemer - og benytter
tilbuddet om 512-forbindelsen til 256-prisen.
Hvis TDC havde været alene på markedet - hvad mon så prisen
havde været?

Per A. Hansen

Fra : KsNa

Dato : 26-10-03 16:38

> Hvis TDC havde været alene på markedet - hvad mon så prisen
> havde været?

Hvis Tele2 (eller andre) havde været alene på markedet - hvad mon så prisen
havde været?

Mvh.
Kim