www.genesconnected.co.uk
Fra : Tina Wishart

Dato : 22-10-03 23:10

Jeg har soegt her i databasen, men kan ikke se tegn paa at
www.genesconnected.co.uk har vaeret naevnt foer. Det er en forholdsvis
ny database, som bruges til at formidle genealogi-data, hovedsageligt
i UK. Taenkte at den maaske kunne hjaelpe her paa listen.

KH

Tina

Fra : Hugh Watkins

Dato : 22-10-03 23:19

"Tina Wishart" <friheej@hotmail.com> wrote in message news:9980a56.0310221409.7c65035@posting.google.com...
> [...]
> ny database, som bruges til at formidle genealogi-data, hovedsageligt
> i UK. Taenkte at den maaske kunne hjaelpe her paa listen.

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&safe=off&q=genesconnected+uk

new site from the owners of Friendsreunited - it's growing
at a fantastic rate.

http://groups.google.com/groups?q=genesconnected+uk&num=100&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&safe=off&scoring=d&filter=0

I am sceptical

Hugh W